Тема.Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних речовин
Опрацювати§§ 39
ДЗ Опрацювати § 39 , зробити конспект уроку.
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Коментарі
Популярні дописи з цього блогу
-
16 .02. Хімія, 10 клас Тема. Фенол: Склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості. Опрацювати § 15 та урок 4 з тема 4 на платформі Всеукраїнська школа онлайн ( https://lms.e-school.net.ua ). Завдання після уроку виконати, зробити скріншот прогресу та надіслати до 20.00. год 16.02.2021 року. Конспект уроку Молекулярна формула фенолу С 6 Н 6 О, або С 6 Н 5 ОН. Фенол відкрили у складі камʼяновугільної смоли. Першим хімічну будову фенолу та метод його синтезу із саліцилової кислоти запропонував французький хімік Ш. Жерар. Молекули фенолу містять бензенове ядро (як арени) та гідроксильну групу (як спирти), отже, він має виявляти властивості як аренів, так і спиртів. Наявність бензенового ядра в молекулі зумовлює більшу рухливість атома Гідрогену в гідроксильній групі, ніж у молекулах одноатомних спиртів. Гідроксильна група також впливає на бензенове ядро. Вона спричиняє підвищену рухливість атомів Гідрогену бензенового ядра в положеннях 2, 4...
21.01 Фізика, 10 клас Тема. Звукові явища. Швидкість звуку. Класифікація звуків, їх характеристики. Акустичний резонанс. Опрацювати параграф 23. Законспектувати визначеня. Конспект з ВШО Звукові хвилі — механічні хвилі з частотами від 20 Гц до 20000 Гц. Звукова хвиля в газах та рідинах - чергування областей згущення та розрідження. Ці хвилі поздовжні. Швидкість поширення хвилі в речовині залежить від тиску, температури, хімічного складу тощо. Найшвидше звук, як і всі механічні хвилі, розповсюджується в твердих тілах, повільніше в рідинах, найповільніше в газах. У вакуумі звукові хвилі існувати не можуть. Характеристики звукових хвиль — період, частота, швидкість, амплітуда. Звукова хвиля демонструє явища відбивання, заломлення, інтерференції та дифракції. Окрім основних величин, що описують хвильовий процес, для звуку вводять суб›єктивні характеристики, пов›язані із сприйняттям людиною. Гучність звуку — характеристика, пов’язана...
26.11 Фізика, 9 клас Тема . Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. Виконати. Лабораторну роботу №5 (записати тему, мету, обладнання, хід роботи (опис досліду від себе, обчислення) висновок. Прислати до 15.00 год 26.11.2020 на електронку Урок Лабораторна робота № 5. Тема. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. Мета: визначити фокусну відстань та оптичну силу тонкої збиральної лінзи Обладнання : тонка збиральна лінза, свічка, екран, лінійка Хід роботи 1. Розташувати лінзу між свічкою і екраном та дістати на екрані чітке зменшене зображення джерела світла. 2. Виміряти відстань від свічки до лінзи (d 1 ) та відстань від лінзи до екрана (f 1 ), d 1 = 18 см = … м; f 1 = 14,5 см =… м. 3. Пересуваючи лінзу, дістати на екрані чітке збільшене зображення свічки. 4. Знову виміряти відстань від січки до лінзи (d 2 ) та відстань від лінзи до екрана (f 2 ). d 2 = 12 см = ... м...
Коментарі
Дописати коментар